Onsdagens frukostgröt



Nämen god morgon! :D pigga och glada?

Glad är jag men pigg är jag verkligen inte. Gick ändå och la mig tidigt igår men det värkade inte hjälpa precis. Har infört en ny regel som lyder att läggdax SKA ske senaste halv 11 och läxor ska prioriteras före tv och data. Tråkigt men ett måste, har lite små plugg nu när det praktik.

Dagens gröt kokades på dinkel/fullkorns mjöl och quinoamusli tillsammans med äpplen, mynta och anis. Toppingen fick bli äpplen, bär och kanel. Älskar kanel och bär :D

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Det beror på hur många man trycker, har inte fått offerten än, men vet på ett ungefär... :)

2011-09-07 @ 21:08:48
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, visst är det gott med kanel och bär i gröt, jag har det varje dag i vid frukosten!! ;)

2011-09-09 @ 21:14:05
URL: http://juliaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0