torsdag och hoppträning

Morsning korsning allihopa!


Måste säga att jag är väldigt glad då det senaste dagarna har fler och fler besökare tittat in och jag har haft besöksrekord 3 dagar i rad nu. Hoppas ni stannar och fortsätter läsa min blogg. Finns det något ni vill läsa om och vad tycker ni är bra med bloggen? Vill gärna höra era åsikter och vad ni tycker om bloggen för då kan man ju liksom ta bloggen ett steg längre och få bloggen ännu bättre. Jag lyssnar självklart och tar till mig det ni säger. Är bara kul att höra vad andra tycker om bloggen ! :D

Hursomhelst idag är det torsdag och fint väder! Eller jag skojade bara, himmlen är grå som aska, det småduggar och det blåser ut, trevligt trevligt! Vi skulle ha ridit på utebanan idag vilket jag såg fram emot eftersom hästarna blir piggare och man får finare kort. Men jag tror att dagens ridning blir inomhus tråkigt nog :(

Idag ska vi som går häst på våran skola få tränar för elittränaren Lotte Björe. För er som inte vet så är det hon som komenterar alla världscup tävlingar som visas på tv och även hockey. I 1,5 timme ska vi hålla på och det är hoppträning. Det ska bli jävligt kul att hoppträna igen för det har jag inte gjort på länge, wish me good luck ! :D

Hur ser eran dag ut? :D


//SANDRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0