Den 11 maj

Hallojsan! :D

Hur är e läget med er allihopa? Jag själv mår helt toppen.  Underbart väder vi har nu, nästan som sommar. Igår när jag cyklade ut till stallet visade temperaturen 28 grader, I Say WHAT? Helt underbart att kunna gå runt i t-shirt och shorts igen utan att frysa. Hoppas vädret håller i sig! :D

Idag har jag praktik så jag kommer tillbringa hela dagen ute, hoppas jag får lite färg på mig. Hoppas också att Mocca är fräsh så att jag kan rida ordentligt på henne. Förra gången kunde jag bara trava och hon kändes sådär. Håller alla mina tummar! :D

När jag kommer hem idag ska mamma och jag plugga tillsammans. Hon ska hjälpa mig med min komp. uppgift. Har haft svårt att komma någon vart så mamma ska hjälpa mig att komma igång. Sen så ska jag försöka bli klar med den senaste söndag alt. måndag för då kan jag snabbare göra komp. uppgifterna i NK.

Vad händer för er idag? :D




//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0