Städa, cykla, rida och plugga

Storstädning av rummet står närmast på schemat idag men  sen blir det en cykeltur till stallet också. Fett fint väder ute! Fick ett godkännande att få börjar köra galoppintervaller med ponnyn i dag, han hade ingen hälta alls och såg fräsh ut. Så nu i 1 månad blir det enbart latjolajban ridning för att få glädje och jobblusten tillbaka hos ponny. Jag klagar inget, roligare att få flänga runt än tråkiga skrittpromenader.

Hade tänkt ta en vilodag och försöka hinna med plugget och alla andra måsten man har men dem planerna är nu "förstörda". Stallet tar ju ändå ett par timmar och klockan halv 6 ska vi bort på partaj så jag tror knappast att jag hinner plugga något. Jag tycker faktiskt att det är kul att plugga haha eller rättare sagt det är kul och skönt att plugga för att kunna blir klar. Det är ju ändå en lättnad när man kan bocka av efter som och märka helt plötsligt att det bara blir mindre och mindre plugg. Ska försöka göra något i alla fall idag och plugga mycket i helgen.







//SANDRA



Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Dagens blogg ligger uppe, kika in om det blev du som vann, och delta gärna igen :)

2011-05-20 @ 13:21:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: camilla

har städningen och allt gått bra idag?:)



Haha okey :P frysta o mosade bär då:P men gillar du inte att gå o plocka hallon, smultron o liknande på sommaren och äta direkt? de e ju supermysigt :D

2011-05-20 @ 16:18:13
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0