Söndag

Buenos días mis amigos! :D

Hoppas ni hade en trevlig kväll igår och att ni sovit gott i natt. Själv hade jag väldigt trevlig men sovit bra det har jag minsann inte gjort. Syrran och hennes kompis var inte speciellt tysta och sen kom mamma och pappa hem och började prata. Om ni undrar så är jag väldigt ljud och ljus känslig och kan inte sova om det är för högt ljud. Men till slut lyckade jag somna men vaknade tidigt som vanlig. Inte mycket sömn i natt nej även om jag hade behövt ta igen all sömn jag missat. Det känns som om jag har en inbyggd klocka i mitt huvud för jag vaknar ALLTID runt 07.30 - 8 varje helg oavsett om jag går och lägger mig senare än vanligt. Ibland har jag otroligt nog vaknat 10 - 10.30 men det händer väldigt väldigt sällan.  Nån som känner igen sig? :D

Idag har jag inga speciella planer förutom det gamla vanliga som ridning och träning. Ska kanske träna lite backträning idag för det har jag varit sugen på väldigt länge men har inte haft tid. Men idag när jag inte har så mycket annat att göra tänker försöka hinna med det. Ska också plugga och försöka komma någon vart med min kompuppgift i samhäll som ska vara klar nästa helg.

Vad har ni för planer idag då? :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0