powerwalk och backträning idag

Idag hade jag planerat att cykla, rida och träna backträning men ibland kan det bli ändringar i planeringen. Orkade verkligen inte cykla idag i värmen och inte heller orkade jag springa upp för dem enormt branta backarna i sandtaget. Min snälla mamma skjutsade mig till Nådhammar och slängde sedan av mig hos ponnyn. Faktiskt skönt att slippa cykla 2 mil i stekhet sol. Men självklart har jag tränat!

Dagens motion:

Jag tänkte springa dem 5 kilometrarna hem men hade liksom ingen lust så jag powerwalkade. Älskar verkligen att powerwalka, man får så mycket energi av det. Powerwalk är också ett väldigt bra träningsfrom och ger lika mycket träning som löpning. Eftersom jag var så himla sugen på backträning men orkade inte ta mig till sandtaget bestämde jag mig för att i varje backe på hemvägen skulle jag kuta upp för. Jag lovar det känndes ! :D




//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0