Onsdags morgon

God morgon alla pigg och glada! :D


Idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår men vädret är fortfarande piss så jag får se om det blir någon cykling idag. Ska i alla fall rida och åka gå en prommis med ponnyn så lite träning blir det i alla fall. Jag längtar verkligen tills värmen kommer igen för allt var så mycket lättare då. Man kunde ta sig vart vill och hur man vill, man var piggare, gladare och mådde toppen. Nu är man mest deppig över att det är grått, trist, ruggigt och regnit. Vad har ni för väder nu?

I övrigt händer det nog inte så mycket i kväll förutom det vanliga som är plugg och blogg. När snart klar med lag och rätt uppgiften jag har. Ska bara göra sista delen som jag får en känsla av att det går rätt fort att göra men ska absolut inte stressautan ska göra den noga som möjligt. Sen ska jag försöka öva inför nationella som vi har på fredag. Vad jag längtar tills denna vecka är slut för nästa har vi dock också nationella men nästa vecka är lugnare.

Nu ska jag gå och käka lite frukost, mumsigt! :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0