Mina gympaskor är borta :(


Kom hem för 2 timmar sen från ett lättare träningspass. Passet beståd av 1 mil cykling och lätt backträning. Sprang inte eftersom jag inte hittade mina gympaskor så jag gick uppför dem istället 3 gånger. Tog en av dem lite mer branta för att få lite motstånd och det kan jag lova var rätt jobbigt. Det kände så härliga att träna idag då vädret var perfekt, det var varm men det blåste så härligt ! :D

Måste verkligen hitta mina gympaskor som har försvunnit. Har laggt dem någonstans men kan inte minnas var och jag har letat överallt känns det som hahah Är expert på att slarva bort saker och ting och detta är ABSOLUT inte första gången jag gör det. Brukar aldrig hitta dem igen utan det gör någon annan i familjen hahah





I miss my Trainingsshoes ! :(

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0