min söndag

Hejsan hoppsan!

 Idag har det varit en mycket seg och rätt långtråkig dag men rätt skön. Har inte gjort så mycket idag utan hela förmiddagen och delar av eftermiddagen gick åt att bara strosa runt hemma och sitta på datan. Tänkte gå en promenad och vara ute men kom aldrig ut. Inte ofta det händer att jag inte orkar men idag var det en sån dag. Rätt skönt var det i alla fall att bara ta det lugnt och inte göra ett shit.  Tror nog att min kropp mår bra av att inte stressa runt hela tiden och ha en massa måsten.

Efter middagen idag drog jag i alla fall ut på en cykeltur till stallet och red, det var nog dagens höjdpunkt ! :D haha Det känns så lätt att cykla nu jämfört med tidigare. Då tyckte jag att 5 km tog en evighet att cykla men nu går det på ett kick :D

Vad har ni gjort idag? :D

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

vad vare som hände då? :-)

2011-05-30 @ 07:04:22
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0