min dag

Hej på er, hoppas allt står bra till med er. Själv mår jag fint men är en smula trött och proppmätt för stunden. Råkade äta lite för mycket till middag så nu mår jag lite illa haaha

Jag gick upp vid 8 i morse och cyklade ut till stallet för att rida Noblessa. Efter det skyndade jag mig till ponnyn för att ta en prommis med honom innan jag var tvungen att rejsa hem. Hade lovat en kompis att träffas vid 2 men vid halv 2 var jag fortfarande i stallet. Så när jag kom hem fick jag skynda mig och på 20 minuter hann jag fixa lunch, käka, duscha, plocka undan lite, borsta håret och klä på mig, Snacka om effektiv!

Jag och bästis tog en långpromenad på ca. 2,5 timme, det var så himla mysigt. Vi pratade om precis allt och planerade inför vår myskväll som vi ska ha ikväll. Vi ska se på film och äta något mumsigt som vi oftast gör när vi träffas. Att ha myskvällar är något som både hon och jag gillar, det är liksom vår grej :D

Hur har eran dag varit och vad har ni för skoj inplanerat ikväll? :D

 

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Carolina

Toppen fin! Ikväll blir det pyssel med hästarna och sova i husvagn precis utanför :D

2011-05-07 @ 19:22:43
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0