Måndag och regn



Godmorgon ! :D

Idag blev det ingen bild på frukost utan istället på en blomma jag tog på igår. Har börjat att älska att fota blommar speciellt på nära håll, det bli oftast så snyggt. Denna bild tycker jag blev snygg eftersom blommar är skarp medan bakgrunden är lite suddig.

Hursomhelst, idag är det måndag and back to business. Absolut ingen rolig dag att gå till skolan då regnet bara öser ner hejdlöst men det är bara att ta på sig ett leende och tänka positivt. Vi har ju haft fint väder ganska så länge nu så det är nog bra med lite regn, tror inte ni det? :D

Jag har inga speciella planer för dagen eftersom det regnar så det får nog bli en vilodag med plugg. Har räknat ut att jag endast har 2 inlämningar kvar, 3 prov och en redovisning kvar innan sommarlovet. JIPPI! Som tur är så försvinner 3 grejer efter denna vecka så det är bara lägga in en extra växel nu denna vecka.

Hur ser era planer ut för idag? :D

//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ska till skolan sen plugga och springa :)

2011-05-23 @ 07:26:57
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Postat av: camilla

Vi hade regn hela dagen igår men idag lyser solen :D

Gillar du att fota mycket?:)

Ha en bra dag

2011-05-23 @ 07:34:06
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0