Lovely morning

Godmorgon! :D

Idag är det äntligen fredag och jag är grymt nervös. Vi ska nämligen ha vårt första nationella prov i engelska idag. Det blir uppsats skrivning vilket är min svaga sida men det är bara att tänka positivt och göra sitt bästa. Har ni haft något nationella än och hur gick det?

När jag kommer hem idag ska jag direkt cykla ut till ponnyn och gosa med honom. Han är för övigt mycket bättre så jag håller mina tummar att han är helt återställd om 2 veckort på återbesöket. Fast om han är det kommer han förmodligen snart att säljas villket kommer bli jätte tråkigt :( vi har dock en perfekt familj som är intresserade som bor kanske 1 mil från mig och det känns skönt.

För övrigt har jag tänkt att plugga lite i kväll, behöver komma igång med min kompleteringsuppgift i samhäll. Men imorgon ska jag skippa plugg och bara göra skojiga saker typ stallet, blogga, hänga med en kompis och träna och sånt. Vad har ni för planer inför i helgen då? :D

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Varför ska han säljas..? :(



Jag hade uppsats i onsdags, tror och hoppas att det gick bra! :D jag är tvärtom - uppsats är lite min grej :D

2011-05-06 @ 18:21:05
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0