lördag morgon

Good morning sweethearts :)

Jag är som vanligt uppe tidigt på lördagsmorgonen och ska snart börja fixa iordning frukost till mig och familjen. Jag har hela dagen inplanerad med mycket skojiga grejer, nice. Det blir stallet gånger 2, cykling, ridning och va med en kompis. Superduber kul! :D

Igår blev det en ganska så lugn kväll, satt och kollade på talang. Måste bara säga vad grymma alla talanger,vill också kunna sjunga bra :D själv låter man som en kråka när jag öppnar munnen xD

Idag skiner solen så förmodligen ska jag och min kompis hitta på något ute, kanske vi fotar lite. Har inte träffat henne på hur länge som helst även om vi bor jättenära varandra. Men skolan tar all tid från oss men nu när det börjar lugna sig lite passar man på.

Förövrigt är jag stel och har lite träningsvärk i mage, ben och armar. Har glömt och stretchat flera gånger men igår gjorde jag det och gud vad det strama i hela kroppen. Måste verkligen bli bättre på att stretcha!

Hur ser eran dag ut? :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0