konstigt väder och träningsvärk

Nu har jag precis kommit hem från en underbar dag på praktiken. Även om jag inte kunde rida på hästen jag brukar rida och endast gjorde stallarbete var det väldigt kul ändå. Tiden gick så fort speciellt förmiddagen som brukar vara jätte seg gick i turbofart, kanske för att jag var så effektiv! haha :D

Vi har haft jätte konstigt väder idag, ena sekunden var det strålande sol, ena sekunden blåste sekund och nästa sekund öste regnet ner. Så har det varit hela dagen. Hur har ni haft det? Vågar inte cykla ut till stallet idag på grund av vädret, slår vad om att jag skulle hamna i diket ifall jag skulle cykla hhahah

Vill ni veta en underbar sak? :D

Träningen igår tog väldigt bra märkte jag imorse då jag kände av träningsvärk i benen och magen och när jag mockade och fixade stallet alltså använda musklerna kände jag av träningsvärken ännu mer. Nu känns det ordentligt i magen och i benen vilket jag ÄLSKAR! ;D

Tycker ni också om träningsvärk?

//SANDRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0