ingen fredagsmys

Nu har jag precis stigit ur en varm dusch, rakat benen, peelat mig, scrubbat mig och smörjt in mig med bodylotion. Så nu är jag redo för lite fredagsmys och avslappningsstund framför tv! :D Ja juste, plugga var det ju så där sprack den myskvällen :(


Har grymt mycket att göra i helgen och problemet är att jag inte är hemma. Måste göra klart komp. uppgiften i samhäll innan måndag plus att jag har lyckats tagit på mig 2 uppgifter i naturkunskap, måste träna inför matteprov, hästkunskapsprov, säkerhetsprov och nästa vecka börjar matte nationella. Plus allt detta ska jag hinna träna på som vanligt, hinna med ponny och kanske även Nobellsa. Ja vad säger man? Gör allt för att höja mig till toppbetyg även om jag vet att konsekvenserna kommer bli att jag den senaste tiden kommer vara jätte stressad. Men bloggen kommer inte få gå på lågvarv utan kommer att ha samma uppdatering som nu.

Nu längtar jag ännu mer efter sommarlov! :D

 Min kusin fick mig att hoppa från en båt. Helt otroligt! Som ni ser så fick han hoppa med mig för att jag skulle hoppa xD

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0