I´am proud over my self

Den senaste tiden har det varit så otroligt mycket! Har stenhårt satsat på skolan, träning och försöka tillbringa så mycket tid som möjligt i stallet. Haft en sådan otroligt stor prestationsångest på mig själv och mitt plugg att jag flertal gånger har brutit ihop i gråt. Så jag är oerhört stolt över mig själv för att jag har klarat mig igenom dessa veckor som har varit jobbigt. Men allt detta har ledit till något positiv. MVG i samhällskunskap.

 
Nu har jag bara 2 komp kvar i naturkunskap som ska lämnas in innan den 30 maj, en "examen" i rid och häst kunskap, elsäkerhetsprov och en hästkunskapsinlämning kvar men nu är pluggmotivationen bättre så det ska nog gå. Har jag lyckas ta mig ur dem alldra jobbigaste veckorna klarar jag även dem sista. Har man en gång klarat kan man göra det igen!





Kvällens planer ser ut så här:

* plugg, plugg och åter plugg

* Blogg

* Städa mitt icke så rena rum

Skäms över att säga detta men jag har inte städa mitt rum på över en månad haha Om det är något som jag verkligen hatar är städa. I stallet är jag ytterst noggrann med städning och hålla rent men här hemma och speciellt mitt rum är jag rena rama motsatsen. Att det kan vara så! :D

//SANDRA








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0