Happyface

Postat av Fanny

mm ser gott ut! gillar egentligen ägg men blir aldrig av att jag äter det, haha. :P har precis hittat till din blogg och gillar den supermycket! ha en bra dag! :D


Vad glad jag blir av sånna hära komentarer. Motivationen att få bloggen bättre och lusten att skriva mer höjs när man får reda på att folk uppskattar min blogg. Min blogg är ju främst till för att inspirera andra att börja träna och leva hälsosammare och även lära ut om hälsa och träning med mera och det känns som om jag är på rätt väg nu. Varje dag chockas jag av hur många som besöker min blogg och det är så himla kul ! :D Hoppas att ni andra som läser min blogg också uppskattar det jag skriver och att fler hittar hit.


kram till er kära bloggläsare


//SANDRA


Kommentarer
Postat av: lovisa

tackar:D

2011-05-25 @ 19:10:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: Jag vet faktiskt inte! Folk behöver frukosttips... ;)

2011-05-25 @ 19:11:43
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag kan ju tillägga att jag gillar din blogg jätte mkt jag med :D



Åå de gör du rätt i hihi :)

Hur långt e stadsloppet? :D ha rdu sprungit många lopp förut?



Åå tack det betyder mkt att du tror på mig <3<3

2011-05-25 @ 19:57:06
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Sofie

Hej!

Jag är en av dina nyare läsare. Tycker din blogg är jättebra, en av mina favorit hälsobloggar!



Jag skulle vilja se lite mer recept och bilder på vad du äter, för att inspireras. Men fortsätt annars som du gör! :)

2011-05-25 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0