god kväll

God kväll kära bloggläsare! :D

Jag ska snart gå och lägga mig men tänkte bara slänga in dagens sista inlägg.

Idag har det varit en otroligt rolig dag då vi har haft hästexamen i skolan. Även om det mest bara var för att se hur mycket vi lärt oss under terminen så var det jätte roligt att få se hur en riktig hästexamen går till. Var super nervös och det märktes på provet då jag kom av mig lite men fick i alla fall VG. På det praktiska gick det bättre men även där var jag nervös så jag kunde gjort bättre men ridlärarna tyckte att det såg bra ut och berättade att jag har gjort en ofantlig utveckling. Super nöjd med dagen och plus att solen stekte härligt ! :D


När jag kom hem sedan cyklade jag ut till ponny och red, helt underbart. Ponnyn var lite vild från marken men skötte sig något bättre när jag red. Älskar sånna här dagar! :D

Vet ni vad jag har märkt?

Att det är går bättre att rida om jag har träningsvärk haha varje gång jag har mycket träningsvärk får jag en bättre sits. Undrar varför?

Hur har eran dag varit? :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0