veckans träninng

måndag: Sprungit 4 km (asfalt) plus styrketräning

tisdag: Rask promenad 5,5 km (asfalt)

onsdag: Halvhårt ridpass

torsdag: Hårt ridpass, 9 km på crosstrainen plus styrketräning

fredag: Vila

lördag: Lätt ridpass och gått lite

söndag: 4 km på crosstrainen plus styrkepass, cycklat 1 mil och ridit

Denna vecka har träningsmotivationen varit på topp fram tills idag (söndag). Idag kände crosstrainingen ganska jobbigt psykist och sykist och av den anledningen sprang jag inte mer än 4 km. Men ibland kommer det dagar där träningen går dåligt och idag var det väll en sådan dag. Men sånt får man ta och istället ta nya tag.

Idag invigde jag även cyckeln för första gången i år och snacka om hur skönt det var. Det gick mycket fortare än att gå till stallet så man tjänade lite tid. Ska nog börja cyckelträningen nu om vädret håller i sig annars får jag väll vänta lite till. Har ni börjat cyckla ute än? :D

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Victoria

Härligt med träning! :D



Jag cyklar varje dag till skolan :)

2011-03-28 @ 07:44:50
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: GBP

Hurtigt:-) Nej cykeln är inte framme, för jag äger ingen(än) :-)

2011-03-28 @ 08:59:29
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0