veckans träning

Måndag: Ridning (Travat och skrittat)
Tisdag: Ridning (skrittat)
Onsdag: ridning (jobbat i skritt och trav) , 1,2 mil på crossen plus styrketräning
Torsdag: Ridning (hårt: hoppning)
Fredag: Ridning (skrittat)
Lördag: Springning ute ca. 6 km plus ridning (skritt och lite trav)
Söndag: Gått en mil plus ridning ( galopperat)

Har också gått mycket eftersom jag går till och från bussen varje dag, går till och från busshållsplatsen när jag tar bussen till stallet och även till och från matsalen i skolan som tar ca. 20 minuter. Ja ni förstår nog...

En helt underbar vecka eftersom träningsmotivationen håller i sig och till och med ökar varje vecka. Denna vecka är jag jätte nöjd med konditionsträningen speciellt med gårdagens springning. Har inte kunnat ridit hårt denna vecka eftersom hästen har varit lite svullen och pulsig i benet men det tar vi igen nästa vecka. Denna vecka som kommer har jag tänkt att köra på som vanligt men kanske köra lite hårdare på ett av konditionspassen och även köra lite hårdare med ridningen.

Hur har eran vecka sett ut? :D



//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0