Valnötsbröd från Saltå

Min pappa ligger verkligen på plus sidan dag. För när jag kommer hem från skolan står det en saltåkasse hallen. Jag blir som ett barn på julafton varje gång någon av mina föräldrar har handlat där ifrån utan att jag varit med. Det första jag gör då är att ta kassen och kollar vad som köpts hahaah. Nästan så att jag slänger mig på kassen xD Idag låg det en saltås frukt musli, 2 stycken havregrynförpackningar och ett valnötsbröd.

Jag älskar verkligen saltås bröd ! :D








Omdöme: Mycket gott! Brödet smakade lite fruktigt och var saftigt. Brödet var mjukt inuti men hade en knaprig och lite hårdare skorpa runt om. Brödet är ett valnötsbröd med lite touch av frukt. Värt att pröva! :D

//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0