Underbar tisdag

Hej till er alla mina blogg läsare och jag vill också välkomna alla nya ! :D

Min blogg har tydligen blivit dagens blogg hos sannalitens.blogg.se och fatta hur glad jag blev när jag fick veta det. Har idag haft ungefär 64 besökare som jag hoppas fortsätter läsa min blogg.

Idag har det verkligen varit en underbart varm dag och det känns som om våren äntligen är påväg. Där jag bor har det varit ungefär 14 plusgrader med en mild och härlig vind, hur har vädret varit hos er?

Visst känner man sig positivare, gladare och piggare när solen är framme och att man slipper klä sig med lager av kläder för att inte frysa? Jag har i alla fall mått ovanligt bra idag och har också känt mig väldigt glad för första gången på länge ( har haft lite skolproblem som gjort mig deprimerad).

Hoppas ni mår bra och haft en lika bra dag som jag har haft idag!  :D

Förresten vad vill ni läsa om på bloggen? vill ju liksom behålla alla nya besökare så det skulle vara kul och bra om ni kunde berätta vad ni vill läsa om så att jag inte skriver om saker som ingen vill läsa om.

Hare gött <3


Längtar verkligen till sommaren....


//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0