3 rätters middag á la Mamma!

Har känt mig lite bortskämd det senaste helgerna eftersom vi haft 3 rätters middag varje lördag 3 helger i rad nu. Jag klagar inte  då det är hut gott som helst. Fast man blir väldigt mätt. Idag valde jag att hoppas över efterrätten då jag inte är så förtjust i bär och för att jag inte är så förtjust i fika allmänt. Men allt annat var hur gott som helst. Brukar ni äta 3 rätters middag ofta?

Vi brukar inte göra det men nu har det dock blivit så det senaste helgerna.

Förrätt beståd av Dansk smörebröd!

-
dansk råg bröd
- bajoneskinka
- mozzarella



Huvudrätt beståd av ryggbiff med kappa och rotfrukter i ugn !

- morötter
- paprika
- plasternacka
- kålrot



Efterrätten bestod av Gino !

- bananer
-björnbär
-hallon
-jordgubbar
- vit choklad



Om ni vill ha recept på något så är det bara att säga till ! :D

// SANDRA


Kommentarer
Postat av: Dennis

Det blir väl oftast 2 rätter för min del, varmrätt och efterätt. Måste säga att jag är en riktig efterätts människa, så gott! Och Gino'n ser bara så god ut! :)

2011-03-06 @ 09:14:05
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0