disney

hallojsan, har ni haft en bra fredag? :D

Jag själv har haft en ganska så seg dag och höll verkligen på att somna på vissa lektioner men som tur var så behövde vi inte anstränga oss så mycket då vi såg på den lilla sjöljungfrun hahahha
Gud vad svårt det var att hålla sig för skratt, satt och småskratta för mig själv så att ingen skulle höra. Jag har tendenser till att börja skratta vid tillfällen när inga andra skrattar och jag skrattar ganska så högt. Rätt pinsamt ibland ifall jag inte kan hålla mig och börjar skrattar högt vid t ex tillfällen när man inte ska det eller om mitt skratt överrröstar alla andra!

Gillar ni disney? :D

Det  som är så kul med disney är att dem inte är så komplicerade och att man alltid blir glad av att kolla på dem. Det  är svårt att inte skratta och det är ju kul, att skratta alltså :D

 

Mina favorit disneyfilmer är:

1. lejonkungen

2. Poccahontas

3. lady och luffsen

Vilka är era favoriter? :D



// SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0