fick en så otroligt bra känsla....

Jag undrar om denna dag kan bli bättre? Precis avslutat ett träningspass med en toppen bra magkänsla. Om jag inte haft någon spärr så hade jag lätt kunnat sprungit på crossen i en timme men kände mig väldigt nöjd efter 45 minuter så jag tyckte det räckte. Bäst att avsluta ett träningspass när det känns som bäst, för då behåller man den känslan tills nästa gång man ska träna ! :D

Dagens pass bestod av 45 minuter springning på crossen som blev sammanlagt 13 km. Det som var så kul var att jag nästa aldrig hamnade under 16 km/timme vilket lätt kan bli när jag springer på dem jobbiga nivåerna på den banan jag valt att springa. Så fort jag hamnade under 16 km/timme kunde jag lätt utan att det kände jobbigt ta mig tillbaka till 16 km/timme eller mer. Jag känner verkligen att min kondition har blivit bättre och att musklerna sakta men säkert börjar komma fram och jag tycker inte att det är jobbigt längre att springa och styrketräna vilket jag gjorde lite förut! :D

Dagens pass!

* 13 km på 45 minuter
* Styrkepass

- 60 sitsup
- en minut planka
- 60 sitsup

- 30 snea benlyft på vardera ben
- 30 höftlyft
- en minut 90 grader
- 100 vadlyft

avslutning : stretchning


//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Louise

häärligt!

2011-03-17 @ 10:43:47
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0