Ny frukost :D

A - fil med banan och kanel! 

Plus en macka...

Jag älskar verkligen A - fil och har gjort det ett tag nu. A- fil har en mycket mildare och lenare smak en vanlig fil och innehåller en rad olika bra bakterier för magen. Denna morgon ville jag har såklart ha A - fil till frukost men kände verkligen att det behövdes en variation på vad jag skulle ha i filen - har haft samma musli i filen ett långt tag nu.

Så dagens frukost såg ut så här...



* A - fil
* banan
* Kanel

Plus en skepparhalva ( bröd) med bajone skinka

Kanel: Det blir gott och lite nyttigare!
Man tror bland annat att kanel kan ge ökad fettförbränning och förebygga gaser i magen.

Omdöme: Mycket frisk och lätt frukost att äta och jag kände mig pigg och lagom mätt efter.

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Jimmyalisha

Very impressed!

2011-04-11 @ 19:22:31
URL: http://jimmyalisha.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0