Dagens hälsotips - gojibär

Jag har alltid undrat vad som är så bra med gojibär som alla säger ska vara så himla bra. Jag sökte därför fakta om det på internet och förstår nu varför alla hälsoexperter tipsar om detta bär.

Bra egenskaper hos Gojibär:

* Innehåller mycket antioxidanter

Man ska tydligen bli och få:

*  bli starkare och få mer energi
* bli mer motståndskraftigt mot bakterier, svam och virus
* se och känna dig yngre
* få bättre syn
* sova bättre
* bli bättre i sängen ( hahah)
* öka din produktion av vita och röda blodkroppar
* stressa mindre
* minska oron
* Få starkare hjärta
* sänka sitt blodtryck
* sänka sitt kolestrolvärde
* Förbättra sitt blodcirkulation

Jag tycker själv nu när jag läst om det att det stämmer med vad alla andra säger och nu förstår jag varför alla hälsoexperter tipsar om det. Funderar nog på att prova gojibär för att se vilka effekter det får på mig ! 

Gå in på www.gojibarect.se och läs mer om detta otroliga bär.




Går att ha gojibär i blandannat bröd, smoothie, drycker och som musli

//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Carolina

men är det gott? :o

2011-05-17 @ 07:18:02
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0