And I made it!!

Idag har jag sprungit 5 km på bara asfalt, känner mig fett stolt! :D

Trodde till en början att jag inte skulle klara det men la in en extra växel och sket totalt i att det var varmt och jobbigt. Förra gången jag sprang till stallet var det jätte jobbigt att jag trodde att jag skulle dö men denna gång kändes det helt okej förutom när jag kom till den så kallade "mördarbacken" som är lång och brant. Det blir kul att se hur mycket träningsverk jag får imorgon för förra gången efter jag sprungit denna runda kunde jag knappt gå ner för trappen hahhaah

Har ni tränat något idag?
Har ni börjat springa ute än? :D

Har bestämt mig för om nu vädret håller i sig så ska jag börjar lägga konditionspassen ute, i alla fall en av dagarna. Det är bättre att börja vänja benen redan nu vid asfalt och olika underlag eftersom ett av loppen jag ska springa på 8,9 km endast är asfalt.


//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0