Ägg på skepparhalva

Det var ett tag sen jag åt äggmacka så idag när jag skulle iväg till stallet slog jag ihop en och tog med den som lunch ! :D





Skepparhalva
Ägg
Ejderns kaviar


Innehållsförteckning

Utvald sockersaltad torskrom (77%), socker, potatisflingor, lök, tomatpuré, rapsolja, konserveringsmedel (mjölksyra, natriumbensoat), kryddor. Salthalt ca 9%

Näringsinnehåll

Energi: 700 kj, Protein: 15 g, Kolhydrat: 23 g, Fett: 2 g

Omdöme: Mycket god! :D Ejderns kaviar är utmärkt för den som gillar kaviar men vill välja ett bättre och nyttigare alternativ. Ejderns kaviar innehåller 77 % torskrom medan Kalles Kaviar innehåller 55 % så det säger ju sig själv vilken kaviar som är bäst. Det som är med Ejderns kaviar är att den smakar mer rom vilket många kanske inte gillar men jag som inte gillar rom smaken tycker att den kaviar är jätte god.

//SANDRA

Kommentarer
Postat av: GBP

Fast mycket mer kolhydrater i den! Jag äter en kaviar med 12 procent kolhydrater.

2011-03-26 @ 22:35:56
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0