En perfekt nationaldag

Åh vilken underbar dag det har varit idag! 

Hela förmiddagen låg jag ute i solen och läste Blossom magazine, hur mysigt som helst! Dock råkade jag få en mycket "host" snygg solbränna eller rättare sagt jag råkade bränna mig ordentligen på axlarna och framsidan av låren. Jag ser inte klok ut ! hahha Nästan gång jag solar ska jag smörja mig. Någon mer som legat ute och solat idag? :D

Har också tagit en helt underbart skön och avslappnande skogpromenad i dagens underbara värme. Efter det kände jag mig verkligen så mycket piggare och friskare än innan, tror nog att promenaden gjorde gott för förkylningen.

Jag älskar verkligen att gå promenader i skogen speciellt när vädret är fint, när solen lyser igenom träden och när himlen är alldeles blå. Det är så himla rogivande att bara gå runt omkring i skogen och leva i nuet.

Så vad säger man? Dagen har bara varit för perfekt helt enkelt och den avslutades med en supergod sallad.




Skinka

Advokado

Räkor

Tomater

Ruccolasallad

Isbergssallad

Mossarella ost


Supergott! :D


//SANDRA


Kommentarer
Postat av: josefin

åh vad gott det där såg ut, Springer genast ut i köket och tinar räkor till morgondagens lunch!

2011-06-08 @ 22:34:38
URL: http://aliceaugusta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0