energifullt löppass

Åh vad skönt det va med en springtur! :D

Benen är trötta av att ha jobbat i stall i 3 dagar, energin är låg efter att ha gått upp klockan 05.00 2 dagar i rad och helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig i sängen och sova. Men ändå knyter jag på löparskorna och springer en runda på asfalt med ett styrkepass för benen och armarna direkt efter. Jag ångrar verkligen inte detta träningspass eftersom det var så himla kul och gav mig mycket energi. Efter träningpasset stretchade jag, hoppade in i duschen och bredde mig en supergod kvällmacka och kokade en kopp te. Härligt värre! :D

Sprang 4,5 km asfalt

30 biceps curl
20 axel
30 triceps


1 minut 90 grader
20 st stålmannen lyft på vardera ben
30 vadlyft


Dagens löparfrisyr






//SANDRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0