a warm day


Kolla vad jag har lyckats åstadkommit?

Känt mig lite off från bloggen den senaste dagarna och det har märkts på statistiken. Men det har varit så mycket den senaste tiden allt från kalas till studentfest och plus att det har varit så varmt att lusten att sitta inne och blogga inte har varit så stor. Men dock har jag grymt många, roliga och bra ideér pågång som jag längtar efter att få dela med mig av till er. Dock får ni vänta och se, vill inte avslöja några detaljer utan det får bli en överraskning för er. :D

Idag har badad med ponnyn tillsammans med min kompis, varit på 18 års fest, firat min lillebror och käkat tacos hos mina kusiner. Älskar tacos över hela mitt hjärta <3 Tog också en härlig cykeltur i dagen hetta men det blev en liten lugnare cykeltur eftersom det var så varmt och jag var lite småseg. Kan erkänna att det faktiskt var skönt att inte ta i för kung och fosterland för en gång skull. Den senaste tiden har jag faktiskt börjat lärt mig att ta det lugnt och varva ner. Förut kunde jag liksom inte sitta still i en sekund och blev sur om jag inte hade något och göra. Har liksom blivit lugnare inombords, förut var jag så stressad.

Imorgon ska jag ta en springtur på asfalt och träna styrka, resten av dagen ska jag bara ta det lugnt. Sola och kanske baka? Så länge sen man bakade så det kanske är dags nu, väldigt sugen på pizzabullar av någon anledning!? Låter i alla fall som om morgondagen kommer bli perfekt ! :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0