Tacoskväll

Ikväll blev det en lite lyxigare middag i form av tacos. Tacos är så himla gott och går att äta hur mycket som helst av, man tröttnar aldrig på det. Tacos är inte bara superduber gott, det går att laga på ett kick. Alltså perfekt vardags mat egentligen men oftast äter man ju tacos på helger. Så att äta tacos så här en vardag är rena lyxen :D

Min tacos består av: Tacosköttfärs, river ost, krämfraich, röd paprika och tortillabröd. När jag var liten åt jag bara köttfärs och tortillabröd eftersom jag var så himla kräsen men som tur är så växer upp och inser att det är jättegott med paprika, krämfraish och riven ost till. Vad har ni i eran tacos ? :D





//SANDRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0