Musligröt



Good morning! :D

Idag är det näst sista dagen i skolan innan den efterlängtade lovet börjar. Vi kommer att tillbringa denna dagen med att utmana el -teknik programet på 5 - kamp och slutar redan vid 12, chill! :D

När jag kommer hem idag ska jag smörja mig och sedan lägga mig i solen och bara ha det gött. Känner mig mycket bättre och jag tror nog att jag kan få in ett träningspass i slutet av denna vecka. Det är så himla tråkigt att vara förkyld och att inte kunna träna men nån gång måste man bli det. Jag har ju hållt mig frisk och kry väldigt länge medan andra blivit sjuka så det kanske var min tur nu, vem vet? Snart är jag i alla fall fit for fight igen och då blir hård träning fram tills loppet. Kommer att öka till 3 gånger i veckan, alltså löpning för att vara i någorlunda form i alla fall.

Dagens frukost!

Idag exprimenterade jag lite och gjorde en jätte god gröt på saltå kvars dinkelmusli. Superlätt och smakfull!

Gjorde gröten på samma sätt som vanlig gröt och blandade i aprikoser och gojibär. Toppingen fick bli den gammla vanliga med nötter och även lite aprikoser.

1,5 dl musli
3 dl vatten
lite gojibär
lite skivade aprikoser

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som en bra dag :D har ni sol?



ÅÅ haha okey:P hur sser den ut o vad smakar den?:P

Just nu ligger ag på bmi 16 så har en bit kvar till träning :/ men lääängtar sååå<3<3

2011-06-07 @ 08:39:59
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Victoria

Vad gott med musligröt! :D

2011-06-07 @ 15:58:34
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0