Kallskuret

På sommaren är det så himla gott med kallskuret. Kallt, gott, nyttigt och enkelt. Perfekt att ha att bjuda släkt och vänner på, när någon t ex fyller 18 år, midsommar eller liknande men också på brölopp. På bröloppsmiddagen jag var på idag bjöds det på kallskuret vilket många uppskattade eftersom det blev tabbaras. Skinka, rostbiff, kalkon, grönsaker, bröd, bireost, frukter, meloner och goda digistivekex fanns på dagens kallskuretbricka.  Jag är helt tokig i brieost och rostbiff, skulle kunna äta enbart det som jag fick välja. Men det ska ju räcka till alla så tyvärr fick jag begränsa mitt intag av det :( haha   

Vi i våran familj och släkt äter ofta kallskuret både till större kalas och träffar men även som enklare luncher på sommaren. Förra sommaren bjöd t ex min farmor och farfar på kallskuret bara så där och då kan jag lova er att Alla precis Alla kom. Kallskuret is the shit! :D Gillar ni kallskuret?






















//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den har varit bra :D

2011-06-19 @ 10:48:15
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka fina färgglada bilder :)

Postat av: camilla

Kallskuret är kanongott tycker jag :D kalkon, rostbiff och olika frukter är mina favoriter:) o alldeles färskt bröd:D

2011-06-19 @ 13:46:20
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: linn

Guud vad fräscht och gott!

2011-06-19 @ 19:25:44
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0