god måndagsmiddag

Dagens middag bestod av mycket god hemmagjord köttfärslassange! :D

När jag kom hem idag efter att ha jobbat i stallet hela dagen plus ridit och cyklat 2 mil var jag något hungrig när jag kom hem och vad är då inte bättre än en god köttfärslassange? Mättande och gott ! :D Den blev dock lite rinnig eftersom den inte fick stå och vila tillräckligt länge då vi hade 5 vrålhungriga magar hem varav 4 var mina och den femte min syrras hahaha  Är man hungrig så är man och lassangen smakade lika bra ändå. Men jag rekomenderar er att om ni gör egen lassange någon gång, låt den få vila ett tag innan man hugger i. Vet ni förresten vad som är gott att strö över lassangen? :D Basilica och oregano!








//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Rebecka- Gratis designer

Det är bra!! :D vad gör du? :D



KRAM! :D

2011-06-27 @ 23:07:43
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh vad skönt att du kommit från det. Vi tjejer är så himla hårda mot oss själva många gånger istället för att inse att vi är för jäkla bra redan som vi är!

2011-06-29 @ 19:58:17
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0