Gårdagens träning

SKulle egentligen ha cyklat ut till stallet och som vanligt rida men kom på att min kusin fyllde år och att vi skulle fira henne. Så först skulle det inte bli någon träning men när jag kom hem vid 20.45 blev jag så sugen på att ta en kvälljogging i skogen eftersom vädret var sådär perfekt. Inte för varmt eller för kallt och seda blåste det lite lätt vilket i alla fall gav mig energi. Sprang i den härliga skogen bakom vårat i hus i ca 20 minuter och det var helt underbart. Tekniken satt perfekt, jag kunde öka och ta i i backar, kände att jag hade energi under hela löpning och allt känndes riktigt skönt. Gammal luft ut, ny luft in och nytt syre in i lungorna, helt underbart. Hade en bra känsla från start tills jag kom hem, denna känsla strävat efter varje gång men lyckas bara få den då och då.

Mitt mål med gårdagens löpning var att få en bra känsla och att kunna hålla samma tempo hela tiden och lyckades väldigt bra plus att som sagt tekniken satt och även spurten. Spurten var nog det bästa under hela löpning, flög fram känndes det som! haha :D


Efter löpningen tränade jag lite armhävningar, samma program som tidigare. Triceps, armhävningar och triceps. Brukar köra 15 på varje övning men igår gjorde jag 20. Det är jag jätte nöjd med att jag klarade annars brukar jag vara helt slut efter 15 haha. Armträningar i form av armhävningar är inte min starka sida men jag har som mål att klara 40 på raken någon. Nån som kan det? :D









//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0