beroende av te

Jag har på en vecka gått från att hata te till att bli beroende av det. Hur gick det till?
Måste dricka te minst en gång om dagen annars får jag abstinensbesvär hahah Har märkt att man blir så mycket piggare av te och mår så mycket bättre men även att man sover bättre om man dricker te innan läggdax. Har lyckats hitta tre favoritsmaker som jag varierar emellan just nu och de är Lipton African Rooibos, Lipton Blue Fruit och Lipton Forest Fruit. Har ni smakat någon av dem? :D


Just nu sitter jag och slurpar i mig det sista av te:et jag nyss hällt upp och känner mig alldeles varm innombords. Dagens te smak fick bli Lipton Afrika Rooibos , ett mycket gott te som lucktar supergott !

//SANDRA




Kommentarer
Postat av: Fishis

Ska bli bättre på att dricka te.Det är ju faktiskt rätt trevligt att sitta att surpla på ;)

2011-06-26 @ 23:01:36
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oj det var snabbt att bli beroende av det :) själv älskar jag också te

Postat av: Maria Lindstam

Jag är med teberoende. Vågar inte räkna ut hur många koppar det blir om dagen. Sitter konstant med en kopp i handen. Säkert över 7-9 koppar. Det är väl mindre bra antar jag. Men det är ju så himlans gott :) Favorit nu är rött blåbärste!

2011-06-27 @ 05:24:49
URL: http://veggiemary.blogspot.com/
Postat av: Ida

Jag måste också dricka te varje dag för att inte blir tokig :) Jag har smakat alla de du nämner och de är ok. Mina faviroter just nu är Friggs gröna Fläder- och citronte och Teinings Green Tea & Lemon. De kan jag absolut rekommendera :)

2011-06-27 @ 13:58:06
URL: http://mittaktivaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0