Stressig dag

God förmiddag ! :D

Imorse tog jag min första och sista sovmorgon på länge. Vaknade vid halv 10 och gick upp utvilad och pigg för första gången på 2 veckor, hur skönt som helst! Idag har jag mycket saker på gång som ska göras bland annat packa, rida, baka och städa, allt måste vara klart senast klockan halv 6 så det blir en rätt stressig dag för mig. Imorgon lämnar jag den trygga vardagen här hemma och beger mig till Sparreholm där jag ska jobba och slita i 1 månad. Kommer sakna allt här hemma, mina kompisar, goda frukostar, min familj och min ponny men det ska bli hur kul som helst.

Dagens frukost:











Yoghurten :

Naturell yoghurt
solrosskärnor
pumpafrön
ströbröd
fiberhavregryn
äpple


Blanda fiberhavregryn tillsammans med linfrön, solrosskärnor och yoghurt i en skål och ställ in i kylen. Ta ut den igen efter ca en halvtimme och lägg på skivade äpplen och strö över pumpafrön och ströbröd





Mackan :

Äggula
tomat
ost
skinka
lingongrova

Vispa en äggula tillsammans med lite salt och stek den på mellanvärme tillsammans med smör i en stekpanna och lägg den på din macka. Lägg på det övriga tillbehören.



//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0