utvilad









Imorse vaknade jag upp vid halv 10, helt otroligt skönt jämfört med att behöva gå upp halv 6. Denna veckan innehöll endast 3 dagars jobb men är fruktansvärt trött ändå. Att jobba hos Emelie Brolin är VÄLDIGT energikrävande eftersom man håller på från halv 7 tills sent på kvällen. Allt man gör är rena rama styrkepasset och sen har man ju "sin" häst som man rider om tiden finns. Dock red jag endast en gång av dessa 3 jobbdagar eftersom dem ponnyerna jag brukar rida gick med på deras läger. Nästa vecka blir det 5 dagars jobb och förmodligen mer ridning. Älskar verkligen att jobba hos Emelie Brolin eftersom jag har utvecklat min ridning otroligt mycket sen jag började där. Kommer att sakna det i höst men vem vet, kanske jag tillbringa mina helger och lov där? ;D

När jag åkte hem igår var jag rätt trött och tyckte det skulle bli skönt att komma hem och vila lite men nu är jag utvilad och längtar tills imorgon när jag åker tillbaka haha.

Dagens frukost

Yoghurt naturell med havregryn, äpple, russin, kanel och valnötter.

Hembakat fruktbröd med keso och skinkinnanlår.

Paulúns Blåbär & acai juice.


//SANDRA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0