Veckans träning

Så här har min sportlovs vecka sätt ut när det gäller träning:

måndag: crosstrainer 4 km, strykepass och ridning av Amadeus och Helge

Tisdag: crosstrainer 6 km, styrketräning och tränat dressyr med Helge

Onsdag: Gått en mil och ridit Amadeus

Torsdag: Gått en mil och ridit Helge

Fredag: Crosstrainer 4 km, styrketräning, gått en mil och ridit i jockeyläder

Lördag: Gått 6 km

Söndag: Crosstrainer 1,2 mil och gått 4 km

Ja vad säger man? Denna vecka har man verkligen varit hurtig och träningsmotivationen har varit på topp. Specielt idag ( söndag) var motivationen verkligen som bäst och det kändes som om jag lätt kunnde lägga in ytterligare ett pass men valde att avstå  - träning får ju inte gå till överdrift även om det lätt kan bli så om man heter Sandra Åkerlund. Jag älskar verkligen att röra på mig och jag mår så fruktansvärt bra av det och energin höjs varje gång efter att jag har tränat. Ni kan inte fatta hur bra jag mådde idag efter att haft en bästa träningsdagen hittills ! :D

Nu ska jag sätta mig ner och kolla på Wallander och förbereda mig inför skolan som börjar imorgon!

Hare gött eller ska jag kanske säga gott? haha skoja bara :D



//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0