Presentation om mig och bloggen

Hej och välkommen till min nya blogg!

Här kommer jag blogga om allt som har med mat och hälsa att göra. Jag kommer dela med mig om mina bästa recept, mina hälsotips, bilder, träning och mycket annat. Jag hoppas ni blir inspirerad av mig och att ni vill följa min blogg.

Jag heter Sandra Åkerlund och är 16 årig tjej som brinner just för hälsa och matlagning. Läggger ner mycket tid på att må bra och tränar ofta blandannat ridning, springning, styrketränar och går mycket.

Jag har även under en tid haft ätstörningar och det var också under den tiden mitt stora intresse för hälsa uppkom. Så kanske det händer att jag delar med mig av mina erfarenheter om just ätstörningar...

Hoppas ni vill följa min blogg för det skulle betyda oerhört mycket för mig ! :D



// SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0