Hur ska man tolka detta tro?

stör mig sjuk mycket på folk som hela tiden ska komentera andra och lägga sig i hela tiden, har dem inget liv eller? Det verkar inte som det i alla fall för då skulle dem ha bättre saker för sig!

Det som fick mig att skriva detta inlägg var för att jag fick en mycket konstig komentar idag och vet inte riktigt hur jag ska tolka den? Komentaren löd så här:  Lyft på fötterna så bränner du fler kalorier!

Ska man tolka detta som att jag är tjock eller att denna personen som sa detta är avundsjuk på min slimmade kropp? Komentaren var inte en rolig så man kan ju inte ta det på skoj precis och det lätt inte så på rösten heller. Kanske den personen endast vill göra narr av min blogg, vad vet jag? Om denna person endast ville göra narr av min blogg tänker jag inte bry mig och köra mitt eget race även om det kanske skulle va så att folk inte alltid är intresserade av det jag skriver. Om det var mig hon ville trycka ner på något sätt kan jag bara säga att det inte påverkade mig ett dugg utan gjorde mig ännu starkare.

Om ni får nån komentar från något som säger att du borde göra något eller helt enkelt försöket trycka ned dig på något sätt, bry er inte utan istället gör man ett puss tecken åt den personen. Prova så får du se hur personen reagerar!

Skulle jag var tjock och behöva bränna kalorier? skulle inte tro det!



// SANDRA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du en sak?

Första tecknet på att det går bra för en bloggare, är när första nagativa kommentaren rullar in! Konstigt nog så är det så.. När folk börjar bli avis så syns det.

Du är jättefin!

2011-02-28 @ 19:46:08
URL: http://conler.se
Postat av: mikaela

du har ju verkligen missförstått kommentaren. synd att du tar så hårt på saker och ting, när du inte ens visste grunden till den.

2011-02-28 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0