Tacos time ! :D

Idag när jag kom hem från stallet var borde uppdukat med tacos och runt borde satt en hel del roliga människor. Min och syrrans gemensamma kompis och en kille som heter Lucas hade kommit på besök för att äta med oss. Det blev en mycket trevlig kväll med god mat, trevligt sälskap, mycket prat och skratt.

Jag älskar verkligen tacos och extra gott blir det av någon anledning när man äter det tillsammans med andra. Jag och min syster blir nästan som ett barn på julafton när vi ska äta tacos hemma hahaha Tacos är något jag alltid tyckt om, ända sen jag var liten. I början hade jag bara köttfärs och tortillabröd men sen vågade jag ha i creame fraish och ost, sen vågade jag ha paprika i och idag provade jag faktiskt att ha gurka och isbergssallad i. Stolt över mig själv ! hahah :D


Idag har jag inte gjort så himla mycket förutom en del småpyssel. Har lyckats lägga ut 3 annonser, skrivit lite på mitt CV och personliga brev, ridit, letat svamp i skogen men mesta del av dagens spenderades tråkigt nog inne. Vädret var rätt fint på förmiddagen men efter lunch kom det hagel, oska och blixt så jag kunde inte ta mig ut förän vid 14.00 tiden. Jag gick till mitt hemliga kantarellberg där det i flera år har varit proppfullt med kantareller men i år har det inte kommit upp en ända :( Ska gå till en annan skog imorgon och se om jag har lite svamplycka då eftersom jag inte hade det idag. Har ni haft någon svamplycka i år? :D





//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Carro

Tacos är ju så himla gott! Var jättelängesen jag åt det, måste göra det snart igen!



Yes, pizzan blev faktiskt supergod :)

2011-08-09 @ 23:24:42
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: chanette

SV: tack så jätte mycket för komplimnagen ang min bild av falukorvs grytan jag gjorde idag.

jag försöker anstränga mig att få till en bra bild på det jag gör oxå för man äter ju först med ögat som det sägs.

ibland orkar jag dock inte anstränga mig till en bra bild. men straffar dock sig själv ha ha ha

2011-08-09 @ 23:42:22
URL: http://ikoketmedchanette.blogg.se/
Postat av: dantiiii ❤ danti.blogg.se

sv; mmm :) allt bra? :D

2011-08-10 @ 08:55:40
URL: http://danti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0