Måndag igen :D

Jahapp, då var det måndag igen. Ny vecka med nya utmaningar som väntar, ska börja träna som vanligt igen denna vecka vilket kommer att bli konditionsträning 4 -5 dagar plus styrketräning. Helt underbart kul ska det bli att äntligen komma igång på riktigt. Denna vecka kommer konditionsträningen att bestå av powerwalk och kanske slutet av veckan ska faktiskt ta mig en springtur för efter gårdagens 100 meter jogging undan regnet blev jag så himla sugen på att börja springa igen. Idag ska nog ta mig en rask promenad runt kumla som är ungefär 1 mil och ikväll ska jag hänga med min andra bästa kompis som jag inte sett på typ 2 månader. Det ska bli som himla kul ! :D Men annars idag händer det inte så himla mycket förutom att det ska komma några och provrida min ponny :( Ska bli så tråkigt när han blir såld, inte kunna hänga i stallet 24/7 och inte rida varje dag. Tror inte att kommer bli så mycket ridning i häst tråkigt nog men jag får väll satsa på annan träning istället :)

Nej nu ska jag sluta deppa, morgonens frukost var i alla fall jätte god ! :D Köpte hem keso igår så jag gjorde iordning en supergod kesobägare med äpple, kanel och mandelspån. Hur gott lät inte det? :D Till kesobägaren grillade jag en frökuse och bredde på filadelfiaost, skinka, salami och paprika. Åt ni något smarrigt till frukost? :D



Kesobägare


1 dl keso
1 äpple
lite mandelspån
kanel

Skiva halva äpplet i små bitar och blanda med keson. Häll keson i en skål eller liknande och strö över mandelspånen och kanel. Skiva resten av äpplet i båtar och dekorera med.

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Mellan 500 och 600 varje dag ungefär! :)

2011-08-08 @ 11:26:10
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Linn

SV:

SV;

Du kokar bara upp 2,25 dl mjölk och 4 msk polentagryn i ca 5-6 min :)

2011-08-08 @ 13:42:08
URL: http://halsogladje.blogg.se/
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Vad gott det ser ut! Jag har precis förstått hur gott det är med keso toppat med nötter och frukt, den här varianten ska jag absolut prova =D

2011-08-08 @ 19:00:02
URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0