mysig söndagsfrukost

Åh vad jag älskar denna söndagsmorgon!

Godmorgon alla underbara människor ute i världen, hoppas ni får en underbar dag! Jag är på strålande humör av någon anledning trots att regnet bara öser ner, oskan mullrar och inga tecken på sol syns till. Förmodligen uppstod mitt strålande humör av dagens frukost som beståd av en god äggmacka med olika tillbehör och en superdelicious sommardrink. Kan man starta dagen på ett bätttre sett? :D Det ända som saknades var en morgontidning men ersätte tidningen med bra musik istället. Det som spelades till frukost var bland annat timbuktu - resten av ditt liv, Shakira - loca, Rihanna - Man down, Beyoncé - Run the world och Grotesco - bögarnas fel. Idag ska jag försöka ta mig en powerwalk lite senare men annars ska jag försöka få iordning på min design. Lyckade fixa designen igår innan jag drog till stallet men när jag kom hade det hänt något så jag fick börja om. Det som har kvar är att fixa bredden på bloggen så att jag kan ha större bilder utan att dem skärs av när jag publicerar inläggen. Kan erkänna att även om jag är en datanörd så suger jag på allt som har med design och sånt att göra hahaha Nån som är bra på det här med design som vill hjälpa mig? :D

Sommardrink:

Naturell yoghurt
Kaktusfikon juice
Isbitar
Hallon

Macka:

Olivbröd
Ägg
Leverpastej
Fetaost
Salami
Färsk basilika
Klippt gräslök

Visst låter det gott? :D













//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad gott det ser ut :)



Jag tycker din nya header blev snygg med fina bilder <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0