warm morning with frozen yoghurt

Denna dag bjuder på strålande sol sken och värme, vilken tur att jag förbredde frozen yoghurt igår. En jätte god frozen yoghurt med mina favoritsmaker som är banan och hallon. Så himla gott att äta riktigt kallt när solen steker på som den gör idag och jag tror nog att jag ska tillbringa hela förmiddagen och lite efter lunch till att steka lite själv i solen. Har absolut inga måsten som ska göras idag förutom stallet senare ikväll och ev. lite powerwalk om jag orkar. Äntligen känns det som om jag faktiskt har sommarlov! :D Vad ska ni hitta på denna underbart fina och varma dag? :D









Blanda yoghurt, hackade hallon och bananer och lägg den i en plastburk i frysen över kvällen. Ta fram yoghurten dagen efter och låt den tina lite. Den ska inte vara rinnig men inte heller stenhård. Servera frozen yoghurt i ett vin glas antingen som den är eller med valfritt tillbehör. Vill du äta frozen yoghurt till frukost kan du ifall du vill ha den lite mer mättande blanda i lite musli, supergott det med ! :D Efter fotograferingen idag hällde jag frozen yoghurt i en skål och blandade i lite fruktmusli, mumsfilibabba säger jag bara haha

//SANDRA

Kommentarer
Postat av: camilla

åå de ser tokgott ut :D vilken yoghurt använder du?



jo tack jag mår kanon:D hur mår du själv?:)

2011-08-03 @ 16:35:44
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emelie

Mm, detdär måste jag testa! Ser super gott ut :)

2011-08-04 @ 20:37:03
URL: http://lifeasemelieknowsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0