kall och uppiggande träningspass

Denna dag inledde med en seg och tröttsam förmiddag och eftermiddag. Missade nästan att hoppa av vid sista hållplatsen ( min busshållsplats), somnade nästan på lektionerna och var verkligen som en zoombi. Jag var så trött att jag kämpade med att hålla ögonen öppna hela tiden och hade lätt ont i huvudet. Det är väldigt ofta jag är trött och har ont i huvudet eftersom jag sover rätt dåligt just nu. Men nu ska jag sätta upp en regel att läggdax ska ske senast 23.00! En timmes extra sömn ger faktiskt jätte mycket.

Trots denna sega och tröttsamma dag fick jag faktiskt till ett ganska så bra träningspass. Funderade ett tag på att strunta i att träna men tog tjuren i hornen och snörade på skorna. Härliga 14 grader och luften var så frisk att man fick otroligt mycket energi och spring i benen.

Passet inleddes med 10-15 minuters löpning plus speedökning i en längre backe. Tog i allt vad jag hade och försökte hålla det backen upp. Gick rätt bra faktiskt men jag lovar att det kändes rejält och jag fick mjölksyra i benen. Det var riktigt jobbigt att jogga hem och speciellt spurten.

 

Efter uppvärmningen körde jag igenom styrkehäfet förutom armövningarna. Hade inte motivation till det plus att jag var ganska trött. Nu räknar jag med att ha dubbelt så mycket träningsvärk i benen imorgon hhahaha

 

Ben och höft


Tåhäv: 10*2
Knäböj: 10*2
90 grader: 30 sek* 2
Höftlyft: 10*2
Knästående benlyft: 10st
Ryggliggande benlyft: 10*2

Mage


Fällkniven 10 st

Sitsup 10*2



(Bildbrist för tillfället)


//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Josefin

SV : Du kan kolla under kategorin "veckans träning". Där ser du exakt hur mycket jag tränar!

2011-08-29 @ 23:13:45
URL: http://aliceaugusta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0