Helgfrukost i stekhet värme


Åh har sommaren kommi tillbaka? :D


Dem senaste dagarna har det verkligen varit höstväder men idag när jag ut överaskades jag av en stekhet värmen och strålande sol. Kanske sommaren fortfarande är kvar?? Idag ska jag i alla fall ta en aktiv vila eftersom att mina ben och kropp verkligen behöver det efter denna veckas intensiva träning. Träningsverken skriker i benen speciellt i låren. Hade riktiga problem när jag skulle böja mig ocg fota hahah men gud så härlig det är :D

Dagens frukost bestod av yoghurt med musli med mycket bär och en surdegsmacka med steka äpplen, honung och nötter. Belåten och mycket mycket mätt vart jag kan jag lova ! :D











Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



Jag vill börja med att säga att jag nästan precis börjat läsa din blogg och tycker att den är superbra! Du lägger ut inspirerande mat och så vidare. Det jag även anser är bra med din blogg är att du förmedlar att det mest kalorisnåla inte är nyttigast, att de tuffaste träningspassen inte är de viktigaste och helt enkelt verkar ha en väldigt hälsosam bild av vad äkta hälsa innebär.



Nu till min fråga. Som jag skrivit ovan verkar du ha en väldigt bra bild av hälsa, något som gjorde att jag blev väldigt förvånad när du i ett inlägg nyligen skrev att du varit rädd för att gå upp i vikt. Jag sitter lite i samma situation och undrar därför hur du gjorde för att komma ur denna rädsla? Jag undrar även om du åt annorlunda då i jämförelse med nu (med tanke på att du verkar äta väldigt mycket nötter som är väldigt energirikt) och om du sedan du kom ur denna rädsla faktiskt har gått upp i vikt och hur du kände angående detta?



Tack för en bra och inspirerande blogg!

2011-08-27 @ 14:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0