50 minuters powerwalk

50 minuters powerwalk blev det idag ! Återigen var jag tröttmössa när jag kom hem och samma som igår hade jag svårt att hålla ögonen öppna men som en sockerkick fick jag energi när träningskläderna åkte på. Benen pinnade på rejält och energin verkade aldrig ta slut så det fick bli en lite längre runda. Efter powerwalken körde jag ett härligt styrkepass för armarna. I slutet kände det ganska rejält i armarna hahah Snart kan jag börja styrketräna på riktigt för jag håller på att fixar gymkort. Det kommer bli så mycket roligare när man kan variera träningen mer. En variation mellan styrketräning och kondition, Helt Perfekt! :D Just nu blir det bara kondition och det börjar bli lätt ensidigt och tråkigt, både att skriva om och att utföra. Variation är nyckeln till både motivation och resultat, tycket jag!

Idag har jag inte kunna bloggat så mycket som ni kanske märkt. Försov mig ganska så rejält imorse ( 45 minuter), städat rummet, fixat massor av viktiga saker och tränat så jag har inte hunnit bloggat förän nu. Imorgon ska jag inte försova mig och har heller inte så mycket som behövs göras så uppdateringen kommer att vara bättre imorgon.



//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0